Kallt som attans ju

Båda barnen fick gå till skolan i morse och dit tog vi en promenad. Väl där mötte jag Lillan som skulle åka och handla mat så jag följde med..jag behövde ju också handla lite mat. Vi drack äckligt kaffe, handlade och åkte hem så nu sitter jag här med satsumas och skolböckerna och försöker att pränta in så mycket jag kan. Dessutom så sitter jag och fryser i mitt kök..det är faan inte varmt någonstans längre. Tofflor och filt på!!

I kväll ska resten av familjen åka iväg och såga ut nya hyllplan till buren så då blir jag ensam hemma och kan plugga lite till..det känns ju lite bättre. Efter tentan i morgon har jag en jävla massa saker de närmsta dagarna att göra men det får jag tänka på i morrn efter 12..nu är det fokus på social utsatthet.

Skiv gärna något kul så jag har någonting annat att läsa i tristessen ;-)  Puss babes!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jog håller med om att det är kallt . Gu va du är duktig, du kommer att klara tentan Pussi Russi

2009-09-30 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0