DU är DU och ingen annan!

Idag har det varit lite smått och gott på programmet! Mamma kom hit idag efter 2 veckor på Mallorca..hon hade med sig min favoritbulle. (Jag åt så jävla mycket att jag mådde illa till slut.) Julle följde med henne till Gröna lund och Elin gick på kalas. Efter middagen smög sig samvetet på efter att ha klämt i sig så mycket av bullen..den var rätt stor. Jag gick ut och gick på en långpromenad i min ensamhet och möttes av regnet. Sedan var det dags för mitt heliga söndagsbad. :-)

Någonting som man aldrig någonsin får glömma är att hur mycket man än ställer upp och hjälper andra så är man fortfarande en egen person. Jag må vara barnens mamma, Görans fru, mina släktingars släkting och mina vänners vän men jag bestämmer själv över mina handlingar. Jag behöver er alla i mitt liv lika mycket som jag behöver MIG i mitt liv. Mitt JAG har satts åt sidan för många gånger, både av mig själv och andra. Det är slut med det nu..från och med nu är JAG huvudrollen i MIN egen film! Jag är värdefull!

Puss på er alla underbara människor! Nu lever vi livet! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0