Dagens schema + liten önskelista :-)

God morgon alla glada! Den här dagen har startat helt underbart med glada barn och ledigt i tvättstugan..man kan inte önska för mer. Var inne och handlade lite städsaker i affären (då jag delat upp det så att jag ska städa lite här nu på dagen så skiten är gjord) och hon som satt i kassan tittade på min rad av varor på rullbandet med en väldigt konstig blick så jag kände att jag var tvungen att säga något så jag sa "Ja, du ser kanske vad jag ska ägna mig åt idag" och hon tittar upp..ler lite fint och säger "Mmm..men det är ju fredag..varför ska du städa just idag?". Jag tyckte det var rätt komiskt och kom genast på hur Pippi sjunger  "Städa, städa varje fredag..." Humor.

Tanken är då som ovan skrivet att jag ska städa och tvätta lite här hemma nu på morgonen så skiten är gjord..måste gräva ner mig i mina studier utan annat runt mig. Barnen ska åka till farmor och mormor idag så jag tänkte tam ig en kväll i lugnan ro :-)

Och så var det lite saker jag kommit på att jag vill ha :-)

På The Body Shop har det ju kommit en massa skoj och där vill jag ha:

* Dewberry Shower and bath  (59.50 kr)
* Dewberry Body lotion          (66.50 kr)
* Bananshampo                     (59.50 kr)
* Bananbalsam                      (66.50 kr)


Sedan önskar jag mig ett par hörlurar som finns bland annat på Teknikmagasinet (runt 400 kr)
*Koss Porta Pro Black heter dom och som namnet antyder önskar jag mig dom svarta :-)
  



Presentkort och rödvin på flaska är annars ett hett tips :-)
Återkommer om jag kommer på något mer..nu ska det städas i svinstian!
Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0