Dagen sprang så fort att jag inte hann med...

Shit va tiden går fort ibland! Jag vaknade i morse, åt lite, kollade på TV, läste lite, tog ett bad, plockade undan här hemma och sen kom barnen hem..då var klockan runt 18 och jag har inte alls hunnit med så mycket som jag skulle gjort :-(   Julia hade dans och efter det hämtade vi upp Göran inne i stan och nu sitter jag här och stressar upp mig för min jävla tenta. Det får bli som det blir helt enkelt..så e det bara!

Den här veckan är det framför allt skolan som gäller..fram till tentan på torsdag iallafall. Får muta mig med något kul för att palla...det suger just nu!

Nu är det tv i sängen bredvid min man som gäller :-)   Puss på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0