Vinterjackan på!

Idag var det premiär för mig att sätta på mig min vinterjacka. Ungarna har haft sina några dagar men jag har dragit ut på det för jag är ute så korta stunder i jämförelse med dom.

Hur ser dagen ut då? Först har jag en uppgift som ska skrivas om hur jag uppfattar skoluppgiften, som en arbetsbok. Efter den ska jag till skolan för att sitta och lyssna på kaos i tre timmar. Klockan 16 är skolan slut och då är det till att sitta i kö hela vägen hem...jag hatar att sluta sent! Munter dag...NOT!!

Jag skulle behöva systematisera en del i mitt liv just nu..jag har en hel del papper som ska sorteras och skoluppgifter att skriva. Dessutom skulle jag behöva sätta undan tid för att träna lite..det skulle vara najs. Känns som att det blir planering i helgen..*s*.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0