Struligt värre!

Det blev en jävla jobbig diskussion i skolan idag, samma jävla diskussion som vi redan har haft vilket resulterade i att många blev hetska i debatten. Jag blir sååå jävla trött när man inte kan hålla sig vid det man kommit överens om..omogna människor! Efter skolan gick jag till biblioteket och lånade 8 böcker, träffade Fanny och Mira på en fika och efter det en annan kompis för en fika på ett annat fik i centrum. Sedan var det dags att hämta lilla E på skolan och då bröt paniken ut. Lillhjärtat har lyckats med att tappa sin första tand och sedan tappa bort den på samma gång. Hon hade lagt den på sin hylla i en liten påse och påsen var borta..herre guuud!! Hela skolan letade efter den där tanden och Elin bara grät helt hysteriskt! Vi letade så att vi blev blå och precis som jag var på väg att lägga ner jakten gick jag in och kollade i soppåsen på toaletten precis bredvid hennes plats och där låg den ju som tur var. En annan grej som var rätt kul var ju att städaren kom efter för att tömma påsen..snacka om flyt!

Kvällen blev bra och nu är det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lilla stumpan mamma

2009-10-13 @ 08:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0