Shopping för barnens egna pengar

Vi började morgonen med att prata om dagens schema och barnen envisades om att dom ville shoppa. Jag som redan varit óch shoppat en del kände inte riktigt för det men vad gör man inte för sina änglar. Elin köpte hörlurar och ett par strumpbyxor. Julia köpte ett par byxor, en klänning och lite duschgrejer. Dom är så nöjda så!

Skolan suger som vanligt även idag och jag längtar till jullovet! Ska försöka att fylla min tillvaro med lite mer glädjande sysslor för att palla för just nu är det trist!

Puss som vanligt!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Kan komma och hjälpa mig med en massa här! ;)

2009-10-31 @ 11:24:29
Postat av: The Toastmadame I was

Kan komma och hjälpa mig med en massa här! ;)

2009-10-31 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0