Shit va bortskämd jag känner mig idag!

Dagen börjar med att jag bakade paj till mina kära vänner på Mohair, en paj som jag senare åkte dit för att lämna till dom samtidigt som jag skulle göra en ansiktsbehandling. Jag låg där och tänkte under min behandling..faan va jag har det bra! Efter behandlingen skulle jag betala..men NEJ DÅ..det fick jag inte göra för den behandlingen fick jag i present :-)  Efter en stund träffade jag mamma i centrum för att gå och shoppa present till min syster som fyller 40 idag!!! Väl där fick jag veta att jag kommer att få hörlurarna jag önskat mig i födelsedagspresent..vilket gjorde mig så jävla glad!!! Jag har velat ha hörlurar hur länge som helst ju :-)

Jag har det faan så jävla bra...underbar familj och underbara vänner...jag älskar er så jävla mycket! 

Efter regn kommer solsken :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0