Never ending story!

Idag har jag varit i skolan mellan 9-12, nyss ätit lunch och sitter nu och funderar på de vardagliga frågorna i livet. "Vad ska vi äta" "när ska jag hinna..." "fan va det ser ut här" OSV. Måste ta tag i hemmet så att det inte blir stressigt innan folk kommer hit på lördag. Först ska jag nog vila en liten stund...så att jag orkar. Har hört att det är skönt att provsova..kanske provar *s*.
På schemat för idag står även:

[ ] Gå in till grannen och prata lite
[ ] Tvätta
[ ] Bädda rent i sängen
[ ] Städa datarummet
[ ] Planera lördagen
[ ] Handla mat
[ ] Laga mat och äta
[ ] Julias pianolektion

Jag tror att jag fick med det mesta nu..hoppas att jag hinner mad allt. Morgondagens schema hat temat städa och vika tvätt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hoppas du får ett supertrevligt födelsedagsfirande på lördag.



Kram

/Tess

2009-10-08 @ 17:49:15
URL: http://www.partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0