Mössa och vantar på säger jag bara!

Men alltså shiit va det är kallt ute nu då..och värre blir det fan. I morgon ska jag sätta på både mig och barnen mössa och vantar faan.

Jag tog mig ett väl behövligt bad för en liten stund sedan och fick en tankestund i min ensamhet. På lördag är det fest vilket innebär en del förberedelser för min del, förberedelser jag måste ta tag i redan nu så att det inte blir stressigt :-) *längtar*

I morgon är jag hemma hos min fru och rensar i hennes lägenhet inför deras flytt. Efter det är det till att hämta 4 ungar på skolan och sen en annan på fritids. Har man inte mycket att göra så skaffar man sig det..haha!

Jaja..nu är det dags för mig att varva ner så man kan somna någon gång inom den närmsta tiden.
Puss och kram på er alla underbara människor!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Bra att du kommer hit och rensar med mig.. Men frågan är ju om man får bjuda dig på frukost innan vi börjar!? ;)

2009-10-05 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0