Jag fick träffa Pablo!

Vi satt ju så jävla bra under föreställningen så att det nästan är pinsamt..andra raden i mitten. Innan Pablo kom upp på scenen var det ett gäng andra komiker som körde och det var sjuukt kul alltihopa. Det var så jävla länge sen jag skrattade så mycket sm jag gjorde igår kan jag säga *s*. Efter en timme var det paus en kvart och efter det kom han ut på scenen..heeelt galen e han! Han själv körde runt en timme och sen fick man träffa alla i lobbyn..vilket jag själklart gjorde. Jag fick autografer, kort och en ljudinspelning :-)

Jag bad honom att göra sig så ful som möjligt och ja...vi ser verkligen ut som 2 muppar på utflykt...asg


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker att ni ser söta ut puss och kram

2009-10-05 @ 12:25:35
Postat av: mamma

Jag tycker att ni ser söta ut puss och kram

2009-10-05 @ 12:25:56
Postat av: Tess

Näe, jag tycker du ser ut som vanligt...;)

2009-10-05 @ 15:43:26
URL: http://www.partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0