Idag har jag...

...hjälpt frugan att plockat grejer hema i hennes förråd inför flytten vilket gick hur bra som helst. Vi blev inte riktigt klara men hann med en hel del faktiskt :-) Frukost fick jag också och lite gull med hennes nya katt Smulan. Nu sitter jag här och nästan somnar efter att ha hämtat 4 barn på skolan och lagat lasagne...det blir ingen lång kväll i kväll. I morrn är det först skola och sen ska jag in och prata med grannen lite.

Bäst att lämna datorn innan man hinner bli pigg *s*.
Puss på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Tack för hjälpen den var verkligen behövlig.. Trött som fan är jag nu!! Pussar & Kramar

2009-10-06 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0