Idag är det humor på schemat!

Var och hämtade min födelsedagspresent från Lollo och Lasse idag..biljetterna till Pablo. När vi sedan åkte iväg med bilen tog jag upp och tittade på dom..det är faan VIP-biljetter vi har..hur najs är inte det? Ska bli sååå jävla kul men jag tänker på Lollo en hel del.hon har det rätt tufft just nu. Hoppas att det finns tillfälle för henne att se honom nästa gång han kommer hit :-)

En sak som jag inte känner mig så nöjd med den här helgen är att jag inte hållt min kost så jävla bra :-( Snart fyller jag dessutom år och då lär det ju inte hållas då heller så det blir till att vara stenhård efter det!!

Puss alla bebes! Vi ses snart hoppas jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0