Hade en grymt trevlig kväll igår!

Det blev en tripp till Sundbyberg med A och B igår..hur kul som helst hade vi. Jag sjöng och pratade med människor..så som det brukar vara med andra ord när jag går ut. Hade inte så mycket pengar när jag gick ut så det blev till att bli bjuden en del igår..gjorde av med 50 kronor. När jag får råd så är det min tur att batala :-)

En kul grej jag gjorde igår var att jag gick fram till tjejen som satt i luckan vid tunnelbanan och sa att jag var för tjock för att planka och frågade om hon kunde hjälpa mig..haha. Hon öppnade grinden!!! HUMOR!

Dags att vila mitt huvud en stund..puss sålänge :-)

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

asg Det va fan den bästa kommentaren... Kom och tänka på när vi va på systemet och han ville ha leg på mig!! hahaha

2009-10-17 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0