En seg dag har kommit till ett slut

Dagen har vart minst sagt seg..men en del har jag fått gjort iallafall för jag har rensat i klädkammaren idag! Det var ett väl behövligt arbete som säkert tog dubbelt så lång tid mot vad det hade tagit om jag inte vart så jävla "trött" efter gårdagens bravader. Jag har bestämt att jag ska gå och lägga mig i lagom tid idag och be till gudarna att jag är pigg och gullig i morgon istället. Kanske ska jag ta mig ett bad också..hihi.

Min underbara man lagade potatisgratäng och gott gott idag och jag tror jag fick för mycket av det goda så nu mår jag illa..haha..aldrig är det bra. Jag köpte marinad i dag (40 st i 6 olika smaker!) på Maxi för en krona styck..det är dagens lycka! Sov gott och håll tummarna för att jag mår bättre och orkar mer i morgon :-)



Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

håller tummarna så hårt att knogarna vitnar

2009-10-18 @ 07:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0