Åter i hemmet efter en 40-årsfest på Gålö

Det var riktigt trevligt att åka ut och få lite landsluft. Syrran blev så glad att vi kom och hon hade förberett allt så fint tillsammans med sin gubbe Lasse. Hemma i deras hus har de en landsköldpadda som heter Ernst och han e så jävla coool :-) Kolla själva


Utanför deras hus precis innan vi skulle åka så såg jag någonting som hoppade på vägen och det visade sig vara en padda. Busig som jag är så plockade jag upp den, öppnade bildörren bak där barnen satt och sa bara "kolla". Elin fick världens tokryck och skrek neeeej...hon trodde att jag hade plockat upp bajs på vägen..asg. Jag tog kort på det hoppande bajset...haha.

Dagens tema blev alltså djur :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0