Å så blev det en repris av förr helgen...

Efter idol igår ringde häxan på höjden och sa att hon kom över på lite vin vilket blev lite mer än lite..haha. Efter ett tag sa hon att hon ville ut och göra stan osäker så det blev en kväll på Metropol i Sumpan och en repris på förra veckans kommentar när vi skulle hem. Jag sa att den här veckan har jag även med mig en tjock kompis som inte kan planka så var så gullig att öppna grinden för oss..haha. Det funkade den här veckan me :-)

Idag är jag liksom lite trött i huvudet och har inte fått så mycket gjort direkt, tur att det är lördag och inte söndag. Kvällen bjuder på en middag bestående av rosmarinspotatis med helstekt kyckling i ugn, Elins val av mat. Efter middagen tror jag nog att jag ska lägga mig i ett bad innan jag tittar på en film med maken.

Puss och ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0