Snart smäller det!

Idag hade vi redovisning i skolan som gick sådär. Blev godkända på det muntliga men får reda på det skriftliga om några dagar eller så. Jag fick en glad överraskning när jag fick veta att vi slutade 12..hade för mig att det var heldag så nu hade jag lite tid över. Åkte till Solna C för en trevlig lunch med Häxan och sedan på det lite fönstershopping. Efter at jag hämtat Elin kom Maria och Noelia förbi för att spana in våra söta råttor. Mat och sen simskola som idag bestod av klädsim. Jag och Julia fick tillfälle att sitta inne en stund i ett ljusterapirum....skumt ljus kan jag säga. Ungarna fick bada badkar när vi kom hem och lagom till det var dags för dem att sova så kom Häxan förbi här för att hämta lite kläder som Elin växt ur. Nu är det dags för sängen!

Det var min dag i stora drag och i morgon kommer underbaraste prinsen hit med sitt bihaa.....sin mamma. Efter det är det dags för mig att dra iväg till Riga och partykryssning. Basshunter, Kabojsarna och många många fler kommer att vara där. HAHA!!! Det ska bli så jävla skoj! Skriver när jag kommer hem om inte innan...

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0