Plastikkirurgi och skönhetsbehandlingar

Det kommer lite frågor angående mina ingrepp och skönhetsoperationer både här på bloggen och muntligt så jag tänkte att jag ska börja svara på frågor jag får här i bloggen så fråga på!

Jag har bland annat gjort:
* Läppförtoring med Resylane
* Bukplastik inklusive fettsugning
* Bröstförminskning
* Kemisk peeling
* IPL-behandling under armarna (Pågående)
* Hallux valgus op
* Tandblekning

Med mera...

Tess undrade över IPL och mitt svar till henne är att det kostar runt 500 kronor per bahandling. Mina hår har varit extra envisa så jag har behandlat över ett år nu. Först kladdas en gel på under armen..likt den man får på ultraljud och sen är det som en platta som skjuter laser liksom. Hur ont det gör beror mycket på vilken styrka på maskinen man använder, sist hade hon vridit på av bara faan så det kändes typ så också. Ont gör det dock i vilket fall som helst... men jag tycker att det är värt det ändå.

Jag kommer att göra ett ingrepp den 21 december för att snygga till magen och brösten. Håll tummarna!

Kram på er så länge / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0