Nä..det regnar INTE!

Jag och Häxan har varit så jävla duktiga och gått ut på promenader flera dagar irad nu men idag så kände hon att det var så dåligt väder att hon inte ville gå ut och gå. Efter att Göran kom hem efter simskola sa både han och barnen i köra att det INTE regnade ute så att visst kunde jag gå ut och gå. Häxan lät inte så glad när jag ringde henne men hon gick med på mitt förslag till slut. När jag kom ut ur porten såg jag att det visst regnade och då var det för sent att vända. Efter en timmes promenad hade jackan blivit så jävla blöt att jag kände av vattnet rakt igenom skiten. När jag kom hem sa jag det till Göran..att för att INTE regna ute så var min jacka ovanligt blöt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Fan, va duktiga ni är du och häxan

2009-11-06 @ 08:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0