Lägesrapport

I fredags hade vi Liam, Elin, Nina och Daniel på middag. Vi bjöd på tacos och fajitas vilket var hur gott och trevligt som helst. Både Liam och Elin somnade bredvid våra barn..haha.

I går, lördag var vi först hemma hos Fanny och Mirjam för att gratta Mira på ettårsdagen. Det slutade med att jag blev irriterad och gick hem tidigare än vi hade tänkt. På kvällen var Julia på fest och kom hem kllockan 22 ungefär (blev hämtad såklart).

Natten mellan lördagen och söndagen var inte en dans på rosor direkt då Elin vaknade och spydde ner hela golvet i vårt sovrum. Hon spydde ta me faan hela jävla natten och har fortsatt i dag på dagen. Det  verkar som om det har stannat upp nu (ta i trä). Så jävla trist...vi missade både fika hos mormor och Lillprinsens kalas:-(

För min del blir det till att vara hemma i morgon med lillfina. Jag känner mig inte helt hundra jag heller så med riktig otur så är jag på tur om man säger så. Nu ska jag fixa lite och sen är det jag som ska sova!

Puss på er underbara människor!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Usch det va ju tråkigt att lillfina är sjuk.. :( Får hoppas att du inte blir lika dålig!

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0