Jag drömde den konstigaste drömmen på länge

Klockan kvart i sju vaknade jag med ett ryck ut en dröm. Jag och min familj hade köpt en skitcool lägenhet med ingång från typ spärrarna i tunnelbanan. Den ena sidan av lägenheten hade inga fönster men den andra var typ täckt av bara fönster. Jag drömde att vi flyttade dit med ett ryck och att vi inte hade hunnit packa upp riktigt och nu skulle jag visa upp mitt nya hem för två av mina vänner. Till min förvåning hade jag en jävla massa råttor i vardagsrummet som hade rymt ut på golvet och som hade förökat sig..inga av dom jag hade nu dock för dom var i en annan bur. En av dom här råttorna anföll mig och bet mig i knät..och det var här jag fick nå jävla tokspel i kroppen och vaknade...haha! Jag gjorde en Göran kan man säga ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag hoppas att det var ta,råttor vet du jag har fått scalar ägg

2009-11-06 @ 20:16:34
URL: http://://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0