God morgon städning!

Det har hänt lite sedan sist och vi börjar med fregagens kväll då Häxan tog med sig en dunk vin och kon ner för backen. Hon och Göran delade på dunken, blev lite dragna, Göran gick och la sig och Häxan satt kvar till klockan 6 på morgonen...haha. Vi hade ju kul i alla fall ;-)

Lördagen gick fort men jag hann mad att sitta på en fika/terapisession inne hon grannen och hans flickvän (säger man så när dom är nästan 90 *s*) Efter middagen gick jag för att köpa en present till min lilla gudson som fyller ett år på tisdag. Väl hemma så var det Robinsson på TV.

Idag söndag så skulle vi ha åkt hem till Fanny för att gratta deras lilla men dom är sjuka så det blir nästa helg istället. Dagen kommer att bestå av en del städning men även fika med Aylin och hennes familj.

Har fortfarande inte lagt i några bilder från Riga för jag hittar inte sladden...hmmm.

Puss och kram alla underbara och förskräckliga..nu ska jag sätta igång här.


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Hej gums...

Nu är nyheten ute iaf för allmän beskådning... Hemma och är sjuk idag men i övrig mår jag bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0