Först var det skola, sen gjorde det jävligt ont!

Vi pratade ut i gruppen idag om det som hänt och bestämde oss för att vi skulle bita ihop och göra det vi ska till en början och ta problemen i gruppen efter det. Det kändes bra att den förlorade gruppmedlemmen äntligen återvänt och det kan nog säkert bli bra till slut. Det finns hopp i alla fall...

Efter att jag slutat klockan 12 åkte jag direkt till underbara Shirin för att, vad jag trodde, kolla hur mycket hår det är kvar under armarna att ta bort (för er som inte vet så håller jag på med en IPL-behandling där). Hon satte igång maskinen och det på extra drag och sen sköt hon på av bara faan! SHIT va ont det gjorde idag..jag har ändå gjort det några gånger nu så jag har ju lite att jämföra med. Hon tror att jag har en gång kvar nu bara och man kan ju hoppas att det stämmer :-)

Puss och kram på er alla...hoppas vi hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Vilken söt blogg.

Vilka av storbloggarna gillar du mest? :) kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-11-02 @ 19:16:41
Postat av: k a r o o f o t o *

Fin blogg! :)



Förresten, har frågestund på bloggen just nu, du kanske har lust att ställa en fråga? ^^



kram! ♥

2009-11-02 @ 19:19:56
URL: http://karoofoto.blogg.se/
Postat av: The Toastmadame I was

Vill man vara fin får man lida pin har jag hört! ;)

2009-11-02 @ 20:46:09
Postat av: Tess

Är det dyrt? Gör det alltid mycket ont? Är intresserad av en bra kontakt som jag kan gå till. Jag vill helst inte gå till vem som helst utan nån som känns trygg :)

2009-11-02 @ 22:55:13
URL: http://www.partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0