Det blev en städ- och tvättdag

När jag vaknade i morse insåg jag rätt snabbt att ungarna inte hade så mycket rena kläder så det blev till att tvätta idag. Jag bytte i sängarna och tvättade massor. Jag städade även det mesta av skiten men har lite kvar att göra i morgon. Dom ringde från skolan idag och sa att Elin kände sig hängig och när jag kom och hämtade henne såg hon inte alls pigg ut. Även Julia klagade på att hon inte kände sig så bra så dom får vara hemma med mig i morgon. Ska passa på att rensa deras kläder tror jag..dom växer ju så fort dom små liven.

Frugan kanske kommer hit i morgon och hälsar på.
På torsdag är det skola hela dagen och simskola på kvällen.
På fredag på dagen kommer Lillprinsen med tillhörande bihang hit för att sy en gardin...det ska bli så kul att se honom!

SEN SMÄLLER DET... RIGA HERE I COME!!

Kommentarer
Postat av: Elena

Bihang? hrmpfthh :) Ses!

2009-11-11 @ 18:01:17
URL: http://elektras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0