Deadline på onsdag nästa vecka och sen ytterligare ett helvete!

Jag har inte dött utan jag har fått ett helvete med min skola. 3 artiklar ska vara recenserade och det är deadline för dem på onsdag nästa vecka. Om jag skyndar mig så kanske jag kan få lite ledigt innan dess. Efter det har vi en uppsats att skriva som ska vara klar innan jag åker in på operation så nu jävlar så är det till att kämpa på. Ta det inte personligt om jag inte har så mycket tid för dig just nu men det blir bättre sen..den 21 kan jag ju bara sitta och vara..asg.

Puss och kram så länge..nu ska det skrivas.

Kommentarer
Postat av: Tess

För dig själv så gäller det att komma ihåg att vi finns här ute om du behöver sällskap. Vi försvinner inte även om vi kanske inte hör av oss. Jag ser ju hur stressigt du har det, se bara till att komma ur det med huvudet upp och fötterna ner :)



Sköt om dig!

Kram

2009-11-18 @ 12:48:58
URL: http://www.partypinglan.se
Postat av: Eva

Lycka till med skolan och operationen.. Se till att du unnar dej ett skönt bad åtmindstånde så du får slappna av emellanåt..

Pözz!

2009-11-18 @ 21:41:15
Postat av: Anonym

Ja du lilla gumman det är bara och kämpa på jag håller tummarna och jag vet att du kommer klara det du får tänka så att det är snart jul lovvvvvvvvvvv Mamma

2009-11-19 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0