Transkribering pågår

Fy faan va jobbigt det är att sitta och lyssna på en intervju man har gjort och sedan ord för ord skriva ner hela skiten på datorn... vaför gick jag med på det här? Någon måste i och för sig göra skiten så jaja. Har dessutom tvättat en del idag vilket inte heller är så jävla kul direkt. skönt när det blir klart och man får krypa ner i ett bad och koppla av igen.

Julia kom hem idag med en jättefin väska hon har gjort i skolan..tror att jag ska sno den faktiskt ;-)
 Snygg va?

Kommentarer
Postat av: Madeleine Setterholm

Jättesnygg väska :) Bra jobbat Julia! Kram

2009-05-13 @ 18:16:23
Postat av: mormor

Gu vad hon är duktig min lilla prinsessa

Pussa båda från mig

2009-05-14 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0