Torsdag och barnen har varit hemma

I morse när vi vaknade hade båda flickorna ont i halsen och fick därför vara hemma...tror dock inte att det var någon större fara egentligen, men men. Jag har dessutom fått en hel del skit gjort som att jag har ställt in grejer i det nya badrumsskåpet och städat upp röran i köket. I morgon när vi är hemma har jag tänkt att handla mat, städa på ballkongen, vika tvätt och ge mig ut på jakt efter sladden så ni får se min nya frisyr..håll utkik ;-)


Puss på er alla underbara människor och sov sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja jag ska iallafal försöka har jag bara folk som påminner mig lite och hjälper så ska det F*n gå!!

hoppas allt är bra med dig!!

2009-05-07 @ 22:35:57
URL: http://www.metrobloggen.se/tindrabus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0