Snart klara med uppsatsen

Efter blod, svett och många tårar så börjar uppsatsen bli klar vilket känns sååå jävla skönt för då är det ju snart sommarlov! Samtliga medlemmar i min grupp är på bristningsgränsen nu....

Pratade med min lilla prinsessa i telefonen idag och hon var precis på väg till ett knattedisco...haha...hon lät såå upprymd och berättade massor och sen helt plötsligt blev hon helt tysa, sänkte röstläget och frågade mig hur min nacke mår..såå söt är hon min lilla älskling. Hon blev verkligen glad när jag sa att den var okej nu. Jag är så glad att hon snart kommer hem, längtar som faan efter henne. Storfia har en kompis här och de kom precis hem från parken... faan va stora de börjar bli mina barn... Julle ser ut som en tonåring redan. Vart ska det sluta...haha.

Nu dyker jag ner i uppsatsen igen så att det blir något slut på metodkritiken någon gång... det suuuger!
Puss på er...jag skriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0