Ont i nacken :-(

Nu har min nacke börjat spöka sådär illa igen att jag blir galen!! Svårt att sova och trött på dagen med brännande smärta...inte kul. Blir så jävla sur när jag tänker på olyckan att jag skakar...en jävla idiot som kör in i mig och jag får nacksmärtor för livet!

Skolan suger mer än vanligt när man närmar sig sommarlov... vill ha!!!

Faan va jag låter bitter nu da..en bra sak är att Julia fick sjukt bra kommentarer från alla lärare den här terminen, det går bra för henne. Snacka om att man blev stolt när mab hörde att hon nästan hade alla rätt på nationella provet :-)
På tal om skola så har både jag och hon saker att göra så jag skriver mer sen...puss på näsan på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja, det är min lilla tjej alltid duktig

2009-05-19 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0