Livet

Såg nyss Grey´s Anatomy och fick mig en tankeställare. Livet är någonting värdefullt, någonting man ska vårda ömt. Insåg hur mycket jag saknar dig, jag saknar alla våra samtal vi hade, alla stunder vi skrattade och grät tillsammans. Jag saknar dyra telefonräkningar och samtalen om ingenting. Jag saknar dig för att du var lika galen som jag och för allt galet vi gjorde. Jag saknar dig för att du var min andra halva, det var du och jag mot världen. Jag saknar dig för att vi kunde vara ärliga mot varandra i alla lägen utan spel och lögner. Jag tänker ofta på hur livet hade sett ut med dig kvar i det och det gör mig så ledsen att du missar det... du missar livet. Snart har det gått 10 år men ingenting har egentligen förändrats...saknar dig fortfarande! Prinsessor för alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0