Jag längtar!!!

Nu är det bara några dagar kvar till lördag då jag och min prins ska sova kungligt på Häringe slott :-) Längtar som faan!!!
Det sägs ju att varje slott har sitt spöke och det stämmer även här..får se då om vi träffar på något fenomen i trappan eller så...*s*. Skulle vara kul att samla ihop ett gäng och åka dit när de har deras mordgåtor. Då är det typ som cluedo.."vem mördade grevinnan Bernadette" och så får man vara med liksom..låter ju huur skoj som helst! Ska börja göra mer såna saker framöver...livet är för kort för att ha tråkigt tycker jag!

Nu ska jag kämpa vidare här med skolarbete...jag har redan badat. Puss på er och sov gott när det blir dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0