Ingen bättring tyvärr :-(

Igår var jag ute med underbara Shirin och gjorde stan osäker.. vi hade sjukt kul faktiskt...hittade en kundvagn och behöver jag säga mer *s*. Var och lämnade lilla E hos mamma på dagen idag, de åker ju imorgon..en hel vecka utan min lilla...hur ska jag klara mig? Fick två stycken flaskor rosa bubbel med tillhörande plastchampagneglas av mamma och Kerstin. De hade till och med skrivit ett fint kort där det stod typ att prinsen och prinsessan skulle ha det underbart på lillsemestern på slottet...jag blev faan rörd!

Nacken är dessvärre inte bättre... måste gå till en läkare med den här skiten! Fick något kladd som man ska smörja in där man har ont av mamma som hon köpt i Thailand...hoppas att det hjälper för det bränner av helvete!

Tänker en hel del på allt skit som har varit och undrar om det jag har fått veta är sant?
Jag undrar... hade jag verkligen så fel om dig? Vill inte tro att du var så falsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0