Hemma igen efter en kort utflykt

Elin kom ju som sagt hem mitt i natten och har varit rätt trött under dagen. Göran har varit uppe sedan klockan 6 så han är också rätt trött. Jag är också rätt trött men kände att jag verkligen ville åka ut till Tess och Eva på deras fest så vi tog en kortis till VH...eller ja vi stannade nog lite för länge för Elin slocknade i bilen bara efter en halv minut. Men trevligt var det... jag hade velat stanna längre.

Jag tror jag blir tokig...tror jag är lite stressad!
ELLER?????

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad du är söt

2009-05-31 @ 17:47:29
Postat av: Eva

Blev jätteglad när ni kom! På krfäftskivan får ni komma tidigt och åka sent! Jobba inte ihjäl dej!

Pözz

2009-06-01 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0