Göran får stå i regnet!

Idag ska Göran på Råsunda... i regnet! Det stod ju att skulle bli sol idag och jag blev så glad... men nä! Fast för mig gör det inte så mycket eftersom att jag måste vara inne och skriva på den förbannade uppsatsen. Vi hade handledning idag och det var inte kul att få så mycket kritik som vi fick. Vi har varit inne och ändrat massor men det kvarstår en hel del... det var den helgen det. Får se hur det blir för Göran och hans "sova i tält planer". Haha. Hoppas att han inte gör det för då kan vi kanske åka på partyt på lördag.. nästan så jag hoppas att det regnar massor;-)
Snart kommer min lilla ängel hem...saknar henne massor. Hon kommer ju att vara helt brun ungen när hon kommer hem...hoppas att hon har haft det riktigt skoj!Julia är på skithumör idag så henne låter jag nog bli att prata med..*s*.

Nu måste jag tuta och köra igen... med sikte på den 5e juni. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: sandra

Precis, operationer hjälper faktiskt för många, tyvärr! Vad har du gjort för ingrepp? :) Hoppas du har haft en bra dag!

2009-05-28 @ 22:45:14
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Elena

Spelerull om det regnar! Vi vann! Shallalalaaaaa! AIIKKKÅÅÅÅÅÅ!!! :D pözz



Håller tummen för uppsatsen och pussa på gullungarna från mig!

2009-05-29 @ 13:41:37
URL: http://blogg.passagen.se/evil-one/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0