Fy faan!

Vaknade i morse och mådde bajs, min nacke håller på att döda mig långsamt. Ringde till vårdcentralen men det fanns ingen tid för mig där idag tyvärr. Ska ringa närakuten efter 17.00...hoppas att det finns tid för mig där. Jag kan inte ens äta ordentligt för att det strålar till och med strålar från halsen ut i nacken när jag sväljer, hur nu faan det är möjligt. Hoppas att jag får några dunderpiller av läkaren så att jag klarar av min romantiska minisemester utan att maken min tröttnar på min klagan...

Jag ska citera min lilla dotter: Jag pratade med henne i telefonen nyss och hon hörde att jag hade ont varpå hon sa : "Känns det som att du föderbarn ur halsen ungefär"?
Ja..det är faan så det känns. Barn är underbara... saknad dem redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0