En underbar dag är snart slut...

Idag har vi haft en helt underbar dag :-)
Morgonen började med att vi tog bilen till en 4H-gård där vi åkte häst och vagn och klappade kor, får och såg getter, grisar med mera med mera. Ungarna red också..så kul. Efteråt åkte vi till Burger King och käkade lunch innan vi åkte vidare hem till min mormor och morfar på en fika. Elin fick en helt gudomlig klänning och Julia fick en fin väska..dom blev så glada så. När vi var klara med vårt kaffe och våran glass åkte vi vidare till världens underbraste lillkille...Leo :-) Tyvärr stannade vi inte så länge..för det var ju hockey på tv! :-(   Men, men.. jag har snart sommarlov :-)
Kvällen har gått ut på att jag suttit framför datorn och transkriberat en j...a intervju...DÖTRIST!!!
Nu är jag så trött så nu blir det inte något mer för idag... sov sött alla och puss på er!

Kort på min nya frilla kommer snart..men få inte en chock ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0