Den jävla sladden och kallvattnets förbannelse!

Nu har man tagit lite kort som man vill dela med sig av och så hittar man inte den jävla sladden som man kopplar till kameran...va faan da! Dessutom hade jag ju totalt glömt bort att dom skulle koppla av varmvattnet fram till klockan 5 i morgon bitti så mina planer med att ha en tjejkväll med ungarna när deras pappa inte var hemma sprack ju fett:-(. Jag hade ju velat bada...*s*. Bytt rent på råttorna har jag iallafal gjort..och tvättat massa tvätt...och skrivit matlistor. Jag är nog rätt bra ändå;-)


Räknar dagarna nu tills sommarlovet..men först ska Elin åka till Bulgarien med hennes snälla mormor, Julia ska åka till norrland med hennes snälla farmor och farfar och jag och Göran ska till Häringe slott...en present från bröllopet.  :-)
Jag räknar dagarna...


Kommentarer
Postat av: Eva

Låter ju helt underbart!.. Ha det så himmla bra nu det är du värd!

2009-05-06 @ 22:27:18
Postat av: Madeleine Setterholm

Vad härligt det ser ut. Passa på att njuta av varann, ät och drick gott och bara må bra. Kram till tusen

2009-05-08 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0