Ännu en dag...

Jaha.. då satt man till klockan var nästan halv tolv igår kväll för att bli klar med transkriberingen av ett dokument för att denna morgon vakna upp till ett annat... som tur är så är det inga mer efter det. Jag kunde inte gå hem till Stefan igår för att jag hade så mycket att göra..för man vill ju ha helg också någongång, utan skola menar jag. Snart är det somarlov :-)

Klockan 15 idag ska jag på en utstälning som visar vad 4 dagis i vårt område har gjort för fina saker och det ska typ hängas upp i träd och grejer.. ska bli såå kul. Elin blev så glad när jag sa att jag kommer innan då för att gå med dem bort... till och med hennes kompisar blev glada för det. Fullt ös även i morgon för först är det skola, sen kommer Farstafjollan på middag och sen på kvällen ska jag följa med Julia på disco.

Färdigdrömt... nu måste jag sätta igång med intervjun jag har kvar...puss på er så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0