Uppdatering!

Nu har vi fått hem våra bebisar, Nicko och Pulver..dom e sååå jävla sööta. Ungarna blev helt underbarn glada och nu säger dom hela tuden vilken bra mamma jag är...bara att njuta av det så länge det varar nu. Pojkarna verkar trivas här..dom e överallt i buren och äter maten och så..:-) Bilder kommer snart.

Idag började jag en ny kurs i skolan..verkar inte så jävla kul direkt men det e snart sommar så 10 veckor kan man kanske hålla ut..observera att jag skrev kanske!!!

Nu är det plugga i några dagar som gäller här..har ju den där uppgiften, hemtentan som ska in på fredag:-(

Puss på er tills i morgon!

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis, grattis får man väl säga. Nicko och Pulver var ju riktigt bra namn. Vi höll på och spånade här och sa att egentligen skulle vi döpt våra småtjejer till Lilli och Sussie (hahaha) men det hade nog mest varit kul för oss vuxna och inte för ungarna...



Jag hoppas på bilder snart!



Må så gott!

2009-03-31 @ 07:30:15
URL: http://www.spastugan.se/blogg
Postat av: Elena

Lycka till me de små :)

2009-03-31 @ 09:15:58
Postat av: A

Suveräna namn! Det kommer gå skitbra!:-)

2009-03-31 @ 10:23:18
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/
Postat av: Mamma

Nu till baka till en annan blogg om våren jag såg i expressen i dag att våren ska komma snart så det kan ju inte ha varit vår.

till baka till denna blogg Nicko och Pulver dom är jääääätttte söta

2009-03-31 @ 11:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0