Tentan avklarad!

Jag tror att jag faan smäller av! Jag kommer till skolan..lagom nervös..men i tid. Jag sätter mig ner, öppnar upp min väska och plockar upp alla jävla pärmar med info som jag har. När jag får tentan i min hand inser jag att den tentan jag häller i min hand nästintill är identisk med den övningstenta vi fick förra veckan. Detta innebar ju att nästan hela tentan redan var klar att kopiera från ett annat papper! Om jag inte får godkänt på den här så vet jag inte vad jag gör! Så jävla simpelt...(hoppas jag).

Jag är glad att så många är inne och läser mitt dagliga skit..glad att ni finns! Puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Då är det bara att gratulera! :))

2009-03-27 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0