Som en gåva från ovan!

Idag har jag och min grupp jobbat på så hårt att vi blev klara med vårt arbete på en dag istället för två..vlket med andra ord betyder att jag äör typ ledig i morgon:-) Typ ledig säger jag för att jag kan göra det jag har och göra hemma. Amona kommer över i morgon och gör den uppgift vi har till på fredag tillsammans med mig vilket gör att jag har några timmar ledigt även på fredag. Eller..jag har ju en tenta jag måste plugga järnet till så ledig kanske är att ta i. Ska försöka att få lite tid till att andas iallafall. Skule beöva det oftare...hoppas det blir så framöver. Skulle behöva göra en vårstädning av mitt allt! Puss på näsan..nu ska jag bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0