Skola, skola, skola

Just nu har vi grupparbete i skolan så det är till att vara där hela dagarna. Kursen efter den här är också ett grupparbete, en uppsats på ungefär 10 veckor. Sen är det sommar och lov för alla duktiga studenter:-). Jag försöker att tänka positivt iallafall, just nu är det inte roligt att vara jag. I helgen ska barnen sova hos sin farmor och farfar efterson att dom inte gjorde det i helgen som var. Jag ska på fest på lördag under tiden som Göran fixar min bil i garaget..jämn fördelning kallar jag det..haha. Skulle behöva fixa buren också, passa på när ingen ser eftersom att det ska bli en överraskning för barnen. Känns som att jag har mer att göra en vad tiden räcker till..nu är det listor som gäller igen! Jag har en finne på käken.

Puss och kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0