Orkar man eller?

Ännu en jävligt jobbig heldag i skolan med diverse arbeten som tar knäcken på oss studenter. Nästa vecka ser likadan ut och sen är det tenta, hur faan ska man hinna med det då? Inte bara jag som har reagerat på lärarnas upplägg på den här kursen och i morgon ska vi framföra vår kritik och hoppas på att vi får det lite lättare. Det roliga är ju att den läraren som är ansvarig för kursen i första hand åkt och fågelskådat någonstans och lämnat oss med alla frågor.

Idag är Elin på simskola och Julia har en kompis här. När alla barn sover ska jag bada, det är jag sååå jävla värd!
I morgon slutar jag klockan 14 och ska efter det hem till Elins kompis och hennes mamma på en liten lekstund. Vet inte om jag riktigt känner för det men dom leker så bra så jag har typ inge val.

Önskar mig ett mer händelserikt liv! Vill ut på nya äventyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0