Nu utökar vi snart familjen...säg inget till barnen!


Nu har jag blivit kär..igen. Har känt länge att jag vill ha nya djur men har inte hittat dem innan nu. Tanken är att vi ska fixa till buren och köpa bebisarna utan att barnen vet om det...så säg inget nu! Det blir två pojkar från samma kull och enligt uppfödaren ser de redan ut att ha hittat varandra, de sover ihop ofta. Vi får hem dem runt den 20e och då är de 5 veckor gamla :-) . Vet inte alls vad de ska heta...har du något förslag? Är de inte söta?


Kommentarer
Postat av: Mormor

Dom är ju super söta gossi gosse

2009-03-02 @ 08:48:26
Postat av: Eva

Åh gu va söta! Helt adorable.... Har du sett Tess gullungar?.. Hon fick ju två nya i förra veckan... Hann träffa spöket men dom fick en till dagen efter jag var där..

2009-03-02 @ 12:49:30
Postat av: Elena

jag tycker gin å tonic men måste det vara barnvänligt tycker jag nog..hmm...trazan och banane el lennart och sture :)

2009-03-02 @ 12:51:41
Postat av: Leo

Namnförslag: Homo & sexuell, nalle & björn, jävlar & anamma, rått & fälla, labb & råtta, napp & flaska, ler & långhalm, skål & tamefan, sol & måne. Ja osv. gao från Leo

2009-03-02 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0