Najs med fredag

Efter middagen åkte J över till en kompis. Övriga familjemedlemmar tittade på Bröderna Lejonhjärta och en av oss grät floder (gissa vem). Shit alltså..när man ser den som vuxen ser man saker som är ännu hemskare än vad man tyckte när man var barn. Ett exempel är att när Skorpan dör..ja..då dör han i sin ensamhet! Han är dödssjuk och blir lämnad ensam. Den av oss som grät (gissa vem) har inte gråtit så mycket på länge.

I övrigt fick jag godkänt på en uppgift till idag..såå skönt att känna att man klarar av något från början utan att få rest. Däremot har jag inte återhämtat mig och insett att jag faktiskt är ikapp med alla andra nu efter den jobbiga jävla resan med tentor hit och dit. Räknade ut idag att jag har tre veckor kvar på den kurs jag läser nu..lite mycket men snart över. Sedan är det bara 10 veckor kvar till sommarlov!!!! Faaaan va skönt det ska bli med lite ledigt! Ska i och för sig operera min fot igen första veckan på lovet så det blir halta lotta ett tag men just nu känns det som ett bra byte med det jag har just nu. Så länge det finns liv finns det hopp ;-)

Puss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0