Klart att jag antar en utmaning!

Tess har utmanat mig i sin blogg och självklart hakar jag på!

  • Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
  • Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
  • Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
  • Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
  • Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).

Lycka till!

1. Vad heter du?: Madde

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mask

3. Flicknamn: Maria

4. Pojknamn: Martin

5. Yrke: Målare

6. Färg: Marinblå

7. Klädesplagg: Mössa

8. Mat: Makaroner

9. Sak i badrummet: Make up

10. Plats/stad: Mallorca

11. En orsak att vara sen: Mycket bilar i trafiken

12. Något man skriker: Mat!!!!

13. Film: Madagaskar

14. Något man dricker: Montecillo

15. Band: Matallica

16. Djur: Mus

17. Gatunamn: Malmskillnadsgatan

18. Bil: Marcedes

19. Sång: Mama mia

20. Känd person: Madonna

21. Något jag gillar: Mat

22. Något jag ogillar: Människor som ljuger


Tror det gick rätt bra iallafall...utmanar nu alla er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0