Jaha..då var det dags igen!

Den här gången var det Elins tur att bli magsjuk. Igår klagade hon över att hon både hade ont i huvudet..och sen magen. Hon brukar liksom inte klaga..sen small det..väääärsta spyan i toan..sen en till i hinken bredvid sängen. Stackars liten alltså..man önskar att man kunde ta över skiten. Göran skulle egentligen vart hemma idag men jag hade ingen obligatorisk lektion idag så han fick gå och jobba. När man låter hjärnan vila från skola så kommer man på massa saken som man borde ha gjort..eller borde göra. Jag borde rensa i mitt liv..hela alltet! Just nu har jag mycket på alla plan faktiskt och samvetet över att jag inte har tid att göra vissa saker tynger mig nog mest. Det finns såå många jag skulle vilja träffa just nu och dela min tid med. Tänk en fika i solen eller en promenad..längtar!

Åter till den lilla sjuklingen...här kan jag ju inte sitta och drömma. Skriver mer senare..puss på er alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0