Huvudet vill inte vara med

Idag är det dag 2 på min detox och mitt huvud protesterar järnet! Har ätit och druckit ordentligt men skurit ner på kaffet..eller ja..nästan uteslutit kaffet så min kropp säger ifrån. Däremot är jag grymt taggad och tycker tillochmed att det är gott att vara veg:-) I helgen ska barnen sova hos sin farmor och farfar och då kanske det blir lite jobbigt att inte ta ett glas vin i lugnan ro framför TVn med maken...men men, jag ska inte ge upp för det.

Har fått in en hel del bra förslag på namn till bebisarna och just för tillfället lutar det åt något av de förslag jag fått av Leo..Homo & Sexuell tycker jag är fina namn..haha. Ska ta och pimpa buren i veckan så att den är färdig tills bebisarna kommer hem...längtar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Lycka till med detoxen. Låter jobbigt i mina öron men säkert bra för dig.

Råttbäbisarna är ju jättefina!

Jag har lagt upp bilder på våra råttor på bloggen nu om du vill kolla. Våra två nya fick efter omröstning heta Spöket och Milkshake.

Må så gott!

Kram

2009-03-03 @ 07:13:44
URL: http://www.spastugan.se/blogg
Postat av: Eva

hmmm.. du..Du vet att vin är vegetariskt oxå!.. ;))

Lycka till! Pözz

2009-03-03 @ 22:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0