Hoppas och håll tummarna för mig!

Skickade ett mail till min lärare angående min tenta och han svarade att han kan titta på den igen tillsammans med mig i morgon i fall han har missat något. Hoppas och håll tummarna nu att det är så! Den här jävla skiten tär på mig:-(
I övrigt har det varit en relativt bra dag. Elin har inte spytt något mer men de blir hemma i morgon iallafall. Till middag gjorde jag egen spenatsoppa som vi hittade i en kokbok..riktigt gott faktiskt. Har även varit inne hos grannen och hjälpt honom med hans TV som strular. Haha..han tror att jag är värsta snillet..på typ allt, bara för att jag fixar hans små problem. Han är sååå söt grannen Gert. Tror jag ska ta mig ett bad idag...

Kommentarer
Postat av: Eva

lycka till gumman! håller tummarna!

Kramis

2009-03-04 @ 23:58:52
Postat av: Mamma

håller tummarna så dom vitnar

2009-03-05 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0